Informace o obchodě
mBank do České republiky přišla v listopadu 2007. Jako první banka zákazníkům přinesla zcela nový samoobslužný model, při kterém si zákazník spravuje své každodenní bankovní operace sám. Zákazníci obsluhují svůj účet přes internetové a telefonické bankovnictví. Pobočky slouží hlavně jako poradenská centra nebo místa pro sjednání hypotéky. Tento model nám umožnil nabídnout zákazníkům nejvyužívanější bankovní služby zcela zdarma. mBank tak přístupem ke svým zákazníkům způsobila v bankovním sektoru skutečnou revoluci a v současné době se mBank s více než půl milionem zákazníků řadí mezi nejvýznamnější české banky. Nová platforma internet bankingu, kterou jsme zavedli na začátku roku 2014, dokázala, že pro klienta nepřináší jen cenové výhody, ale pomáhá mu zvyšovat a udržovat si úroveň „finančního sebevědomí“ neboli schopnosti řídit své vlastní finance.