facebook icon
instagram logo

CALZEDONIA

Společnost Calzedonia byla založena v roce 1986 ve Veroně s cílem vytvořit nový druh sítě franšízingových prodejen s dámskými, pánskými i dětskými ponožkami, punčocháči a plavkami. 25 let poté se už Calzedonia mohla pochlubit více než 2 000 prodejnami ve světě. Úspěch Calzedonia je založen na několika faktorech, jimiž jsou především: široká škála produktů, velký důraz na trendy a nedostižný poměr kvality a ceny. Díky tomu je Calzedonia schopna uspokojit i nejnáročnější zákazníky.

Skupina Calzedonia

Skupina Calzedonia čítá dnes zhruba 32 000 zaměstnanců po celém světě, z toho 3 000 v Itálii. Calzedonia je založena na vertikální struktuře - vše od designu produktu, přes jeho výrobu a distribuci je řízeno buď přímo nebo přes filiálky. Veškerý prodej probíhá přes mono-brandové prodejny, ať už přímé, franšízové nebo řízené zahraničními distributory.
Calzedonia - Punti di forza
Silné stránky

Výsledky vypovídají o extrémně dynamickém prostředí, které je stále více orientované na internacionalizaci. Klíčem k úspěchu je v Itálii i jinde po světě konkurenční poměr ceny a kvality. Ten vyžaduje velmi přesný výzkum stylu a designu, materiálů a látek a předvídavost v příchodu nových trendů. Organizace do tří značek je dalším prvkem, který pomáhá k úspěchu. Franšízingová síť je zaměřená na péči o image prodejen a na přítomnosti v strategických lokalitách nejdůležitějších měst. CEO společnosti, pan Sandro Veronesi zavedl tento koncept v roce 1987, když začal v Calzedonia prodávat punčochy a plavky, předtím než rozšířil sortiment o spodní prádlo v Intimissimi a Tezenisu.

Společnost se prezentuje velmi výraznou reklamní kampaní (billboardy, TV, tisková kampaň), která je tvořena ve spolupráci s nejlepšími fotografy a top modelkami. Gisele Bündchen (pro Calzedonia) a Irina Shaykh (pro Intimissimi) jsou dvě modelky, které Calzedonia uvedla do světa módy. Prodejní síť v současné době čítá 4 200 prodejen v 30 různých zemích. Vášeň, odhodlání, láska a oddanost společnému projektu: to jsou hodnoy, které stojí za čísly a úspěchy Calzedonia. "V životě, stejně jako v práci, je třeba být za protagonisty, ne za diváky", takové je moto CEO společnosti, pana Sandra Veronesiho, který většinou dává přednost tomu, aby za společnost mluvily samy produkty.

 

Další informace

K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory cookies. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte.

Rozumím